Visum! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Melinda Nistelrooij - WaarBenJij.nu Visum! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Melinda Nistelrooij - WaarBenJij.nu

Visum!

Door: Melinda van Nistelrooij

Blijf op de hoogte en volg Melinda

31 Januari 2017 | Nederland, Nijmegen

Een week geleden heb ik mijn visum in ontvangst mogen nemen. Gelukkig was de rij in de wachtkamer hiervoor een stuk korter dan bij het aanvragen. Ze hebben mij zelfs een double entry toegekend. Ik zou tijdens mij verblijf dus ook nog een buurland mogen bezoeken! Met het in ontvangst nemen van mijn visum zijn alle praktische zaken geregeld. Nu kan ik mij gaan focussen op de aanschaf van de leuke en handige dingetjes.

  • 03 Februari 2017 - 09:42

    Kees-Jan:

    Gefeliciteerd met je visum! Nu komt het wel heel erg dichtbij. :-)
    Succes met alle voorbereidingen.
    Kees-Jan

Tags: visum, Den Haag, Blij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melinda

Actief sinds 20 Dec. 2016
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 86898

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 09 Juni 2017

Bengaluru, India

Landen bezocht: