Wie ben ik? - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Melinda Nistelrooij - WaarBenJij.nu Wie ben ik? - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Melinda Nistelrooij - WaarBenJij.nu

Wie ben ik?

Door: Melinda van Nistelrooij

Blijf op de hoogte en volg Melinda

20 December 2016 | Nederland, Nijmegen

Hallo,

Ik ben Melinda van Nistelrooij, 20 jaar en ik studeer aan de lerarenopleiding Biologie. Deze volg ik aan de HAN in Nijmegen. Ik zit nu in het derde jaar van de opleiding en ga binnenkort een minor in het buitenland doen.

Op 13 februari vlieg ik naar Bengaluru, India waar ik op 14 februari aan zal komen.

Ik ga daar les geven, onderzoek doen, maar vooral mijn eigen grenzen verleggen.

Op 9 juni zal ik terugvliegen en weer landen op Nederlandse bodem.

Ik hoop met een vollere onderwijsrugzak terug te komen.

Groetjes!

  • 21 December 2016 - 09:35

    Kees-Jan:

    Hallo Melinda,
    Het gaat nu snel! Geniet dus nog van de vakantie en de laatste weken in Nederland.
    Fijne vakantie!
    Kees-Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melinda

Actief sinds 20 Dec. 2016
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 86894

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 09 Juni 2017

Bengaluru, India

Landen bezocht: