Eerste dagen! - Reisverslag uit Bangalore, India van Melinda Nistelrooij - WaarBenJij.nu Eerste dagen! - Reisverslag uit Bangalore, India van Melinda Nistelrooij - WaarBenJij.nu

Eerste dagen!

Door: Melinda van Nistelrooij

Blijf op de hoogte en volg Melinda

17 Februari 2017 | India, Bangalore

Dinsdag in de ochtend ben ik aangekomen in India. Hier werden hij gelukkig opgehaald door iemand van de universiteit en naar het appartement gebracht. De rit daarnaar toe was bizar. Aangegeven rijstroken zijn duidelijk voor de sier, want alle auto's, scooters en bussen rijden gewoon door elkaar heen. Het geluid was ook overweldigend. Ze toeteren namelijk constant om iedereen te laten weten dat ze er aan komen en er langs willen. Eenmaal aangekomen op de plaats van bestemming was er weinig tijd om tot rust te komen en zijn we bijna gelijk doorgegaan naar de universiteit en de sloppenwijk. Verder hebben we nog voor de nodige boodschappen geshopt. Op woensdag hebben we een aantal mooie outfits kunnen scoren, waardoor we er nu geheel in stijl bij lopen. Het eten in India is nog erg wennen. Gelukkig hebben ze hier 'eat street' waar je eten uit allerlei verschillende landen kunt krijgen. Vandaag heb ik mijn eerste les hindi en kannada gehad. Ik heb mij gewaagd aan het schrijven, maar dit vind ik best moeilijk.

  • 18 Februari 2017 - 11:29

    Renee:

    Dag Melinda,

    Heel veel plezier Melinda, en je zult merken dat je in no-time gewend bent aan het lawaai, het eten en de drukte.


    groetjes,
    Renee

  • 20 Februari 2017 - 08:27

    Kees-Jan:

    Ik sluit me helemaal bij Renee aan! Dat komt wel goed en laat je maar in het begin door de jongens op sleeptouw nemen. Jaimy is ook op weg naar jullie dus je kunt hem ook meenemen.
    En het schrijven: gewoon doen! Je ziet dat wij alles lezen en erg met je meeleven!
    Groetjes,
    Kees-Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melinda

Actief sinds 20 Dec. 2016
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 86882

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 09 Juni 2017

Bengaluru, India

Landen bezocht: